Missatge d'error

• Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_required has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_optional has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor a require_once() (línia 3076 de /usr/home/plataformacti.cat/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a _views_slideshow_preprocess_views_slideshow() (línia 73 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a _views_slideshow_preprocess_views_slideshow() (línia 76 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a theme_views_slideshow_controls_widget_render() (línia 277 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).

La Plataforma Coneixement, Territori, Innovació (Plataforma CTI) és un projecte estratègic per enfortir el desenvolupament econòmic i social de Catalunya.

La Plataforma CTI promou la interacció i la cooperació estable entre les universitats, el món empresarial i les administracions publiques de Catalunya per tal de treballar conjuntament pel progres social, la competitivitat econòmica i la vitalitat cultural.

Els seus objectius principals són:

1. Fomentar a Catalunya una activitat econòmica i social intensiva en coneixement i innovació;
  2. Afavorir l’intercanvi de propostes, el debat i el foment de projectes entre universitats, empreses i institucions publiques;
  3. Generar iniciatives i projectes fortament arrelats a les necessitats de Catalunya i que tenen com a vector principal la generació de valor afegit basat en el coneixement i la innovació.

La Plataforma CTI neix del convenciment per part dels impulsors de la necessitat de crear un espai estable de debat i treball entre els sectors acadèmics, empresarials i institucionals a Catalunya. Aquesta necessitat ha estat identificada per informes i estudis de la OCDE, les universitats, el món empresarial i la Generalitat de Catalunya.

La Plataforma CTI està promoguda per les universitats membres de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP), Foment del Treball Nacional i per la Petita i Mitjana Empresa de Catalunya (PIMEC), i compta amb el suport de La Caixa. Així mateix, compta amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya i d’un conjunt d’empreses radicades a Catalunya.

És un projecte innovador en l’àmbit català, que es diferencia d’altres experiències dutes a terme amb anterioritat. A dia d’avui no existeix cap iniciativa similar on les empreses, les institucions públiques i les universitats analitzin i treballin conjuntament pel bé del progrés econòmic i social amb el coneixement com a factor clau.

Proposa una eina de suport al creixement econòmic i el progrés social basat en el coneixement, la tecnologia i el valor afegit a Catalunya.

S’alinea amb iniciatives que ja s’estan duent a terme amb èxit en d’altres països europeus.