Missatge d'error

• Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_required has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_optional has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor a require_once() (línia 3076 de /usr/home/plataformacti.cat/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
6 setembre 2016
Agenda per a la innovació i la competitivitat de Catalunya
Josep Gonzàlez i Sala, president de PIMEC

En l’època dels canvis tecnològics exponencials, dels canvis demogràfics emergents i d’una globalització 360º, els territoris han de fer front al repte de la lluita per la competitivitat; una lluita que els permeti mantenir una línia de progrés socioeconòmic. En aquest context, la innovació a les empreses és clau.

[+]

Subscriu-te al butlletí