Missatge d'error

• Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_required has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_optional has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor a require_once() (línia 3076 de /usr/home/plataformacti.cat/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
31 gener 2018

Repensar l’organització del treball, situar els professionals al centre de la feina, formar el professorat en la transversalitat i fer una aposta més decidida per l’educació són algunes de les propostes que han sorgit aquest dimarts 30 de gener al seminari ‘El futur del treball: tecnologies, competències, valors i coneixements en l’horitzó 2030’ que ha tingut lloc al Palau Macaya de Barcelona organitzat per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques, la Plataforma Coneixement, Territori i Innovació i l’Obra Social “la Caixa”.

[+]

Arxiu de notícies