Missatge d'error

• Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_required has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_optional has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor a require_once() (línia 3076 de /usr/home/plataformacti.cat/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a _views_slideshow_preprocess_views_slideshow() (línia 73 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a _views_slideshow_preprocess_views_slideshow() (línia 76 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a theme_views_slideshow_controls_widget_render() (línia 277 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).

Se celebren anualment amb l'objectiu de fer avançar la societat del coneixement a Catalunya. Aquestes Jornades se celebren al Monestir de Poblet (jornades d’accés restringit per invitació). Compten amb l’assistència d’experts de reconegut prestigi de Catalunya i d’arreu del món i es posen a debat temes rellevants pel progrés social i la competitivitat del país.

La quarta edició de les Jornades Catalunya Futura es van celebrar els dies 1 i 2 de juny de 2017. Les discussions d’aquesta edició van girar entorn la innovació i la competitivitat territorial.

Per a més informació, contacteu-nos: info@plataformacti.cat

El programa de les Jornades Catalunya 2017 está disponible aquí.