Missatge d'error

• Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_required has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_optional has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor a require_once() (línia 3076 de /usr/home/plataformacti.cat/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a _views_slideshow_preprocess_views_slideshow() (línia 73 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a _views_slideshow_preprocess_views_slideshow() (línia 76 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a theme_views_slideshow_controls_widget_render() (línia 277 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).

El Cicle de seminaris i taules rodones “Coneixement i Innovació” s’emmarca dins la iniciativa de la Plataforma Coneixement, Territori i Innovació recentment endegada per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP), que agrupa les universitats de Barcelona (UB), Autònoma de Barcelona (UAB), Politècnica de Catalunya (UPC), Pompeu Fabra (UPF), Girona (UdG), Lleida (UdL), Rovira i Virgili (URV) i Oberta de Catalunya (UOC), Foment del Treball Nacional, la Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalinya (PIMEC) i la Fundació La Caixa, i que compta amb la col·laboració d’Abertis, Aquology-AGBAR, Repsol, Sigma i FESTO. La Plataforma CTI té com a objectiu principal enfortir el desenvolupament econòmic i social de Catalunya mitjançant el treball conjunt entre les empreses i les universitats, en col·laboració amb les administracions públiques del país.

El Cicle de seminaris i taules rodones “Coneixement i Innovació” proposa un programa amb experts internacionals, líders empresarials, representants del sector universitari i de les administracions públiques per incitar a la reflexió i al debat sobre noves vies per al futur econòmic i social de Catalunya. La innovació i el coneixement centraran les sessions com a eines imprescindibles pel desenvolupament econòmic i el progrés social.

L'actual programació inclou les següents conferències:
-Seminari i taula rodona "La societat del coneixement", 18 de juny 2013
-Seminari i taula rodona "Noves vies en el desenvolupament del capital humà a les empreses i les organitzacions: la formació dual", 3 de desembre 2013
-Seminari i taula rodona “Noves vies per a la innovació local i territorial”, 18 de març 2014
-Seminari i taula rodona “La responsabilitat social a les empreses i a les universitats”, 28 d'octubre 2014

Aquest cicle és fruit de la col·laboració entre l’Obra Social La Caixa i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques. Tots els seminaris i taules rodones se celebraran a la seu de l’Obra Social La Caixa al Palau Macaya de Barcelona.