Missatge d'error

• Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_required has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_optional has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor a require_once() (línia 3076 de /usr/home/plataformacti.cat/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor a require_once() (línia 113 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a _views_slideshow_preprocess_views_slideshow() (línia 73 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a _views_slideshow_preprocess_views_slideshow() (línia 76 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).
  • Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead a theme_views_slideshow_controls_widget_render() (línia 277 de /usr/home/plataformacti.cat/web/sites/all/modules/views_slideshow/theme/views_slideshow.theme.inc).

La Plataforma CTI ha elaborat uns casos d'estudis per tal de descriure i difondre experiències de cooperació entre grups de recerca de les universitats públiques catalanes i empreses. L'objectiu és mostrar, des d'àmbits i casos molt diversos entre ells, els elements que intervenen en aquesta col·laboració: com sorgeix la necessitat de cooperar? Quins són els mecanismes per posar en contacte ambdues organitzacions? Què succeeix durant la col·laboració? Quins problemes sorgeixen i com es resolen? Quins són els resultats per ambdues organitzacions?, etc.

Podeu consultar totes les experiències recollides al web www.atlesinnovacio.cat